Ennyien vagytok most...

Chat

Team Edy

2010. május 4., kedd

4.fejezet Akaratos kiscsirke

Meghoztam még ma a kövi fejezetet.Tudjátok nem igazán tudok várni...Pedig nagyon kéne...Még most sincs bétám ezért kérlek nézzétek el a félre nyomos hibákat.Jó olvasást!

4.
fejezet Akaratos kiscsirke




-Annyira sajnálom....-suttogtam kécségbeesetten.Szerelmem karjaibe vett és befeküdt velem az ányba.Mellére vont és elkezdte dudolni az altatom.
Megbántottam és mmégis itt van velem.Jacob egy meghitt pillanatott szakitott félbe.-Edward...
-Mond!-suttogta.
-Ami az elöbb....Mármint mielött Jacob hivott volna....
-Bella!-mondta komly hangon.Bele nézett a szemembe és vártam a nemleges monologját.-Kicsim megigérem hogy megpróbáljuk!-egy pillanatra azt hittem rosszul halok.-De felkészültnek kell lennem!Értsd meg hogy nem csábithatcc el folyton mert történik veled valami.
-Méghogy én csábitottalak el?-kérdezem kábán.-Szerintem te voltál az aki elcsábitott!
Elmosolyodott majd belecsókolt a hajamba.
-Megegyeztünk?-jött a kérdés Edwardtól.
-Köszönöm!-suttogtam.Közre fogtam Edward csodálatos arcán majd csókot leheltem ajkára és ott tartottam egy darabig majd elnyomott az álom.
Ismét azt álmodtam amit napok ota enyfolytában.Majd bejött egy kép ami teljesen megváltoztatta az egészet.Egy kisbabával áltam a csatatéren.DE többet nem láttam mert valami édeset éreztem sz ajkamnál.


Reggel szerelmem édes csókjaira ébredtem.Felnéztem és rámosolyogtam.
-Felébresztettelek?
-Nem!-mondtam.Egy apró csókot leheltem édes ajkaira.-Ennél szebb reggelör senki sem álmodhatna.
-Őrülök!-mosolyodott el.-Mellesleg Jacob hivott!...Megint!-torzult el az arca.-És nem vettem fel!
-Jaj!-néztem rá morcosan.-Most biztos azt hiszi felfaltál!És a végén még szól Charlinak!
-Én nem de Alice beszélt vele!-morogta.-És azt üzeni....Hétfőn....suli után a parkoloban vár!-majd egy mély morgás jött fe a melkasából.Én egyből oda helyeztem a kezem és csititani kezdtem.
-Nem lesz semmi!-suttogtam.-Beszélgetünk...és te is ott lehetsz, jó?-kérezem.
Elmosolyodott és bólogatott.


-Arra gondoltam hogy hazaviszlek....-arcom láttán gyorsan folytatja.-És együtt ágyba bujunk és a kényesztetéseddel töltöm az egész napomat....szerelmem.
Elmosolyodtam.
-Én meg a tiéddel!-majd a nyakába vetettem magas és szájon csókoltam.Ő nagy örrömel viszonozta és belemosolyodott a csókunkat.
-Annyira szeretlek!-suttogtam amikor ajkaink elváltak.
-Én is!-mondta mosolyogva.-Mindennél és mindenkénél jobban.
-Ügy szintén..-mosolyogtam rá kacéran.És amit mondtam az igaz is volt.Szerettem.Mindennél és mindenkinél jobban.Nincs az az ember,vámpír....vagy akár férfarkas akit igy tudnák szeretni. Amit Jake iránt érzek ....az nyomába se érhet amit Edward iránt érzek.


*


A nap további részét nálam töltöttük.Sokat beszélgedtünk.Leginkább rólunk .Ő azt mondta nekem kész várni rám akár 1000000 évet is hogy igent monjak neki.Én erre azt mondtam hogy 1 évet sem kell várnia.De persze igent nem is mondhattam neki igent.Elvileg én anyám elött mondtam hogy a házaság felelötlen dolog.Viszont biztositottam hogy vámpírrá válásom elött meggondolom. Ő azt mondta ha hozzá megyek átváltoztat.Erre csak duzzógni tudtam.Ez felér egy fenyegetéssel. Persze vámpírból van.
És még egy közös téma az hogy Ő és Én szeretkezzünk.Ahogy Ő az esküvönél én ennél makacskodtam.Erre csak azt tudtam sugalni már most olyanok vagyunk mit két veszekedő házaspár. Azt mondta 2 hét kell neki felkészülésre.Én ennek nagyon örültem mégis sokalta.
-Olyan akaratos vagy!-morogta.
-Ha én akaratos vagyok akkor te mi?-kérdezem vissza mérgesen.
-Fogd már be!-morogta rám majd édes ajkait az enyémnek nyomta.Én meg mint egy kiéhezett kiscsirke cuppantam rá.Izmos felső testét az enyémnek préselte gyengéden.Beleturtam bronz üstökébe és magam felé kezdtem huzni.-Kérlek!-suttogtam bele a csókba.
Elváltak ajkaink és délcegen rám mosolygot.
-Adj 1 hetet!Kérlek!-kérlelt.Belenéztem csodálatos szemeibe amik megbabonáztak.Én kábán nemlegesen bólogadtam.-Te akaratos kis csirke.
-Kérlek!-még mindig kérleltem de tudtam hogy Edwardot nem gazán lehet rá beszélni valamire amit nem akar.
-Bella!-kezdte.-Elmegyek....
-Ne!-orditottam rá kétségbe esetten.-Kérlek....ne menj!-éreztem hogy könnyek potyognak a szememből.Ő enyből letörölte őket.
-Nem!-mondta.-Férre értesz szerelmem.Nem akarok elmenni.-suttogta.
Mélyen a szemembe nézett és igy szólt.:
-Elmegyek vadászni!Imétlem vadászni.-egy megkönnyebúlt sohaj hagyta el a számat.-Csak három napot adj!Holnap suli után indullok és ....vadászat után....
Végig gondoltam az egészet.Többe ugysem menne bele.Csak felmenne.
Válaszként ajkammal kényesztettem az övét.-Ezt vegyem igennek?-kérdezte bele csókunkba.
-Igen..-suttogtam kissé kábán.-Miért szeretlek ennyire?-tettem fel azt a kérdést amit én magam sem tudtam.Embert...vámpírt vagy akármi mást nem szerettem még ennyire.Ha kell az életemet adnám érte.A világ nem ér annyit hogy nélküle éljek.
-És vajon én ,miért szeretlek annyira?-kérdezi kissé rekedten.-Talán mert te az a kis emberi lény ,világoságot hozott egy olyan vámpír életébe aki már rég halálra lett kárjoztatva.-a szavai valahol jól estek de valahol megrémitettek.
-Ne mondj ilyen.Te nem lehetsz elkárhoztatva.-suttogtam.
-Olyan kivánatos vagy.-suttogta és kezét a derekamnál huzta végig.-Már magam sem tudom mit kivánok jobban.Téged vagy a véred.De az elöbbi egyre jobban vonz.És talán nem sokára az enyém is lesz.Igaz?-kérdzte.
-Igaz!-helyeselte.-Tudod én azért szeretlek annyira.Mert te nem hogy csak része vagy .....Hogy fejezzem ki magam?-lérdzetem magamtól.-A szívemben....nincs hely már lassan másnak mert te az egészet elfoglalod.Tudod nem igazán tudom kifejezni magam.MErt ennél sokkal jobban szeretlek. DE nem megy....Te vagy az életem!-suttogtam.-Ha elveszitenélek veled halnék.Nem tudok mit nyujtani neked csak a szerelmemet...és magammat.-félbe akart szakitani te újjamat ajkaira nyomtam.-Te vagy a legfontotsabb ezen a világon...a legfontosabb.Ugy nem kell elmondanom a tobbi bojgó nevét mert akkor estig itt ulhetnéénk.Vagy akár évekik.-majd elmosolyodtam.
-Jaj Bella!-morogta.-Annyira szeretlek hogy az már fáj.-ajkait az enyémnek nyomta és vad csókolozásba kezdtünk.
Bár elmondtam mennyire szeretem ez a fele volt amit ki adtam magamból.Ha tovább ecsetelek az iránta táplált érzéseimről télleg évekig itt ülnénk.
-Három nap mulva...mindenképp magamévá teszlek ...szerelmem.-suttogta mikor ajkaink ismét elváltak.


Ezek után csak gyönyörködtünk egymásban és nem egyszer csókoloztunk.Charli csak enyszer rontott be azzal a hirrel hogy elmegy Billyvel gorgászni.Edward hamar cselekedett.


Az éjszaka szerelmem karjaiban találtam megnyugvást és mély álomba merültem.A rosz álmok teljesen tönkre tettek és fájó volt beismerni miszerint nem álmodtam többet a kisbabáról. Mert csak Victoria ördögi mosolya ,szerelmem éledtelen teste és Jake szerelmes pillantása villant meg az álmomba.Ezek közül Edward halott teste szoritotta össze a szívem.


Remélem tetszett és megérdemlek némi megjegyzést...Egy ideig most leálok a Frissel.De KB.holnap vagy után folytatom:)

MEGJEGYZÉST!

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

áhhh megint taroltál:) csak úgy faltam ezt a részt vagy 5-ször végigolvastam, nagyon tudsz írni, főleg a szaftos részeket jól írod meg, szinte magam előtt láttam ahogy Edward és Bella kóstolgatják egymást, komolyan mondom te kárpótolsz azért hogy Stephanie Meyer kihagyta ezeket a részeket a BD-ből amit nagyon saajnáltam, tom hogy mormon vallású meg minden és ezért de hát akkor is kellett volna az oda, és te itt megadod ráadásul még esküvő előtt:) ez már döfi:D siess a frissel már úgy várom hogy Edy hazajöjjön a vadászatról és....:P
puszi dézi

คภςรא írta...

nagyon tetszik a törid... várom a folytit ...

Névtelen írta...

neeee könyörgöm LE NE ÁLLJ a frissekkel, akkor meghalok O_O
imádom a történeted *-*
tema edward ♥
folytasd! folytasd! folytasd!