Ennyien vagytok most...

Chat

Team Edy

2010. május 4., kedd

A történet ismertetője

Hálás vagyok a növéremnek amiért segit nekem egy saját Twilight fanfic-et létre hozni.Sok segitséget fogok töle kapni.Ő a The Forró érintés saga írója és segit nekem.Aminek hálás vagyok.Ha Ő nincs neki sem álok a történetnek!

A történetem a New Moon után játszodik.Csak a címe nem Eclipse hanem Darkness.Ha valaki nem tudná mit jelent elárulom.Sötétség.Ez a történet inkább Bella szemszögéből lesz!Bella szerelmes Edwardba.Ezért Bella szerelmeskedni akar vele.Edward nagy nehezen belemegy...De szerelmüket valami beárnyékolja...Jacob. Jacob a legjobb barátja válsztás elé kényszeriti.Bella vajon kit választ?

Ekközben Victoriának a bosszún jár az esze.Vajon ez a szerelem télleg lehetetlen?

Nincsenek megjegyzések: