Ennyien vagytok most...

Chat

Team Edy

2010. május 4., kedd

5.fejezet Jake

Na jó!Mára ez volt az uccsó.De azért nem sokára le kéne álnom ezzelPuszika és Jó olvasást!
5.fejezet Jake




Reggel kissé fáradtan és kokattan keltem fel. Tegnap Edward elvarázsolt tökéletes ajkaival és szépségével. És az igérete mindennél többet jelentettet nekem. Ő és Én, 3 nap mulva. Már csak azt kell kitalálnom hogyan fogom kibirni azt a 3 napot nélküle.
Elkezdtem kutatgatni magam mellet és azt vettem észre hogy az én Egyszemélyes Romeóm nincs itt. Rekedten de megtudtam szólalni.
-Edward ….. -válasz nem volt. Összeszedtem minden erőm és kikeltem az agyból .Amikor ki szálltam az ágyból egy kis papír hullot le a földre. Felvettem és amikor megláttam hogy Edward áll rajta olvasni kezdtem, magamban.

Szerelmem!


Ma nem tudok veled menni a suliba, mert Carlisle beszélni óhajtott velem. Vagy inkább én vele. Ugy néz ki vele Jasperrel, és Emmettel megyek vadászni. Már előre félek Emmet reakcióára amikor elmondom miért. Kérlek várj meg a parkolóban…. Ezerszer csókol :


Edward

A levél elolvasása után a hideg futkosott a hátamon. Az ok az hogy ezek után Emmet ezzel fog cukkolni. Nem elég hogy ilyenkor is megálás nélkül talál egy kis rést és ott próbálkozik. Most Edward és Én egy hatalmas okot adtunk az egészre.
Mély levegőt vettem majd elindultam a fürdöbe elintézni az emberi teendőimet.Közben azon mérgelődtem hogyan magyarázom ki magamat Charli előtt. Hol is leszek három nap mulva…
Mihelyt végeztem a reggeli mosakodással átöltöztem majd lementem reggelizni.
Charli még itthon volt, amin nagyon meglepődtem. Mikor leértem rámszegeszte csoki barna szemeit és igy szólt:
-Jó reggelt! Beszélni szeretnék veled, Bells. -na itt már rosszul indul. -gondoltam magamban.
-Neked is….-motyogtam.
-Ugy döntöttem vége a szoba fogságnak. –motyogta vissza. Ez egy kicsit megleppet. ondolom ez az arcomon is látszott mert így szólt: -De nem egész nap a Cullen fiúval logni. Vannak barátaid is. Többek közt ott van Jake. Na Ő neked való fiú.
Ezen csak fújtatni tudtam. Jaj apa ha tudnád miért ment el eredetileg Edward akkor más véleménnyel lennél róla. –gondoltam. –És ha tudnád mi akkor azért nem lehetnék vele. Akkor szerintem foghagymát tennél ki az ajtóra hogy védd magad és engem. És ha megtudnád Jake mi akkor szólnál Billynek hogy mencse az életét. Vagy hasolokra tudok gondolni.
-Köszönöm apa!-mondtam és egy eröltetett mosolyt vartam arcomra.-És persze hogy a barátimmal is sok időt gyüjtök.-majd!Valamikor!-tettem hozzá magamba.
Éreztem hogy apa árgusz szemmekkel figyel.Már szinte égettet a tekintete.
-Rendben....Én mentem Bells!-motyogta.-Vigyázz magadra.Szia.
-Szia...-suttogtam.
Leültem és befejeztem a reggelit.Már nagyon vártam hogy találkozzak életem szerelmével.Teljesen odáig voltam az egésztől.
Mikor végre kéész voltam kimentem és beszáltam a furgonomban ,ahol egy újjab cetlit találtam és egy szép kék rozsát.Olyan ritka a Blue Rose hogy megilletödtem.Igyen rozsa csak a mi rétünkön található.
Elmosolyodtam majd felemeltem a rozsát és belélegeztem friss kellemes illatát.Majd a kis papirt a kezembe vettem amin három szó ált:

Szeretlek!Vigyázz magadra!

Kissé ingerült lettem hogy Edward annyira sem bizik bennem hogy 15 perces utat egyedül megtegyek.De azért nagyon is kedves volt töle.
Mély levegőt vettem és a gázra léptem.

Negyed óra alatt a sulinál voltam és azt vettem észre hogy igen kevesen vannak.2 kocsit ha láttam.Az is tanároké voltak.Megnéztem a kocsiban lévő órát ami 6:25-öt mutatot.
-Remek!-fujtattam.Akkor Charli azért volt még otthon.Én meg azt hittem hogy ma későn megy be.Inkább én elöbb.
Kiszáltam és megcsapott az a jellegzetes Jake illat.A friss erdő ilatával eggyesült.A parfum és ez az összeálitás tette Jaket ellenálhatatlanná.Persze ezt igen ritkán éreztem és már nagyon hiányzott.Utoljára akkor éreztem amikor az erdőben volt.az már 1 hete.Vagy több ideje volt.Mikor Edwarddal vagyok nem számolom az idött.
Szememmel kutadgatni kezdtem az illat forrását és két sötét barna szempárban meg is találtam.
Elmosolyodtam.De mikor végig mértem a fiút aki pár méterre a kocsimtól ált ,elpirultam.
Ha jól emlékszem nem egy éve láttam mégis olyan nagyon megváltozott.A férfias arca szinte vonzott.Kigyurt felső teste,kigyurtabb volt mint 1 hete.Több nem és férfiassabnak nézett ki mint Edward.25 évesnek Max.
Mikor észervette hogy méregettem és egyben ugy nézek ki mint egy fött rák,elmosolyodott.
Kezével intett hogy menjek oda hozzá.Én meg mint egy pincsi kutya tettem amit kér töllem majd a nyakába vettetem magam.Forró teste az enyémnek feszült ,és erősen tartott.Mélyen beszippantottam az Én Jacobom édes illatát és megkönnyebűlten vettem hogy velem van.Érezhetem teste melegét és keze védelmezően tekeredik a derekam köré ami egy cseppet sem zavart.Csak érezni akartam Őt ,hogy itt van velem.
Őnző lennék?-meglehet.Miért kell ez?Miért nem lehet melletem ahogy Edward is?Miért kell választanom két ilyen ember közöl aki minent jelent számomra.Jake napsugaras mosolya és Edward holdfény ragyógása. Barát és Szerelem.
-Hiányoztál!-suttogtam rekedten.Az illata kábitó szerként hatot rám.Be kell valjam Edward nem teszi rosszul hogy féltékeny.Mikor Edwarddal vagyok...nehezen de el tudok feletkezni Jacob iránt érzett szeretetem.És ez a helyzett forditva is.Most még Edward sem érdekelt.Ami belül rösszül esett.Mert egy kéj azt ordibálta a fejembe hogy rosszul teszem amit csinálok.Hogyha most Jake mondaná azt hogy féltékeny...Őt nyugtadgatnám azzal amiket Edwardnak is montam.Talán ne gondolnám komyolyan de ez a helyzett.Viszont talán Edwardnál komolyan gondolnám.Mármint hogy Edwardnak nincs oka Jakere féltékeny lenne mert máshony szeretem.CSak egy barát.De a legjobb.És ez igaz is lenne.
-Jaj Bells!Te nekem ezerszer jobban.-suttogta Jake is kissé rekdten.Csak még jobban szoritott magához.
Hihetetlen hogy ennyire hiányzott.Persze Ő már az életem rész.A legjobb barátom maga Jacob Black.Az én Jacobom.
-Ugye tudod hogy mérges vagyok rád!-mondtam és próbáltam mérges lenni de nem nagyon ment.
-Sajnálom!-mondta szomorúan.-DE ki tudlak engesztelni!
Magával szembe álitott és barna szemeit nézve meglányultam.Adott egy forró puszit a homlokomra majd csak néztük egymást.
-Arra gondoltam holnap elviszlek piknikezni!-mondta komoly arcal.-Már ha a vérszivod megengedi.
Itt az alkalom Bella!Nem utasithatod vissza.Gondolja csak bele meggyire megbántanád.Az nem igen lenne jó.Még neked sem!-ordibálta egy rosz hang a fejembe.-Ne!Gondolj Edwardra!Őt mennyire megbántanád.-Ezt már egy jó hang sugalta.
Elgondolkoztam majd megkérdeztem:
-Suli után?
-Nem Bells!Holnap nem engedlek suliba.-mondta mosolyogva.
Megrökönyödve néztem vissza.
-DE.....-kezdtem de mutató ujjával befogta a szám.Forró érintése kisseb vágyat ébresztett bennem amit nagy erővel nyomtam el.
-Kérlek!-kérlelt kutya könyök szemmekkel.
-Rendben.-suttogtam.Végülis ha Edward elmegy vadászni akor nem kell megtudnia.Amit nem tud az nem is fáj!-gondoltam.És az én fejembe amugy sem tud turkálni.Adtam hálámat istennek amiért gyogyosnak szülletem.
Jake ismét karjaiba zárt és eggyeletes légzésez borzolták a hátamat.Forró meghitt lehelette.-gondoltam.
Édes csókot lehelt a válamra amit most egy cseppet sem bántam még eltölni sem toltam el magamtól. Talán csak jobban szoritottam magamhoz.
-Holnap itt ,ugyanezen a helyen!-mormolta a nyakamba.-És ha a vérszivó nem enged felnyársalom!
-Jake!-szóltam rá.
-Jól van jól van!-hajolt el tölem megszakitva a tűzes varázst.-Megyek!Akkor holnap...
-Akkor holnap...-suttogtam.Még egy gyors puszit adott a fejem bujára majd elfutott.Az erdő surőjébe.
Gondolataimba merülve mentem vissza a kocsimhoz.
Jó az amit csinálok?-kérdeztem magamtól.Nem hinném.De Edward nem tudhatja meg!Hiszen el sem engedne és akkor Jake csak bele kötne.
Végülis Edward nem mondhatja meg kivel hova menjek!Nem?-jaj hisz nem is az Ő hibája.-Mindeig keresek valami hibát.Pedig ez csak is az enyém.Játszok Jake érzéseivel ,de nekem szügségem van rá.
Holnap vele megyek és Edward nem tudja meg.
Amikor a kocsimhoz értem ránéztem a főutra és láttam bekanyarodni Egy Aston Martint mögötte 1 kocsival.DE engem csak az Aston Martinban ülő férfi érdekelt.
Amikor leparkol egyből kinyilt az ajtó és egy csodálatos férfi lépett ki belöle.Mikor a szemembe nézett elmosolyodott és elindult felém.Beszivta a levegőt és a mosoly az arcán vagyott.Megdermett.
Hát persze Jake illata ami számára szag.....
Arca eltorzult majd megfordult és bement az iskolába.
Nekem meg rámjött a siró görcs.Alice rémült arca jelent meg elöttem majd kissé fáradtan megöleltem és azt suttogtam:Ne haragudj.
Pedig ezt annak a férfinak kellet volna mondanom aki az imént hagyott faképnél.
Rem hogy tetszett.Ma már nem hozok Friss-t de megpróbálok sietni...
MEGJEGYZÉST!

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

nagyon jó lett:D imádtam:) remélem Edy nem tartja a haragot és halasztja el a nagy estét:) ugye nem??? "könyörgő boci szemek"
pusz dézi

Névtelen írta...

háááá nagyonjóó :D
ajj bárcsak ne lenne benne a piknikezős rész.. mind1 igyisjó :D remélem edward nem fog kiakadni és bellával tölti AZT az éjszakát :D remélem részletesen fogod leirni nekünk :$
siess könyörgööm *könnyesfej*
pusz.