Ennyien vagytok most...

Chat

Team Edy

2010. május 4., kedd

6.fejezet Baráti piknik

Meghoztam!Még nem tudom ez-e lesz az uccsó ma.De ha nem az csak jó...Nem?Jó olvasást!

6.fejezet Baráti piknik


Mikor beértem az osztály terembe Edward már bent volt.Nézni is rosz a szomorú arckifejezést az árcán.És amikor beléptem a küszöbön aranybarna szemeit egyből rám meresztette.
Én rá mosolyogtam.Amolyan mékitő mosoly volt.Azt hiszem.
És fájt hogy nem vizonozta nekem.
Alice kint azt mondta megsértödött mert bűzlök a kutya szagtól. És tudja hogy Jacob itt járt mert még a gondolatai is halhatoak voltak. Gondolom üvrvalgásba kezdett a fejében hogy elmegyek vele piknikezni.Pedig jobb ha nem teszi.Mert ez amolyan baráti piknik lesz.
De vannak kisebb nagyobb próblémák.Mondjuk az hogy a Cullen lányok itthon lesznek.Sebaj.Megoldom.Bár lehetséges hogy Edward megtudja.És?Ugysincs semmi!Két barát piknikezik!Az télleg semmi.
Viszont annyira élvezem hogy Edward játsza a féltékeny macsot.
Elindultam felé és a mosolyom még mindig ott volt.
Mikor már az asztalunknál voltam megszólatam.
-Sajnálom!
Ő erre csak elfintorodott és az ablak felé forditottam a fejét.
Leültem mellé és dudolni kezdtem az altatomat.Igen halkat hogy csak Ő halja meg.Nagyon élveztem hogy az én Romeóm féltékeny mártilrt játcik.
Ugy döntöttem irok neki egy kis cetlire.


Edward


Én télleg sajnálom!De már nagyon hiágyzott Jake.És csak 15 percet beszélgettünk!Semmi komoly.
Mellesleg imádlak féltékenynek látni.


Átadtam neki és nagy meglepetésemre egyből elvette.Egy másodparc sem telt amikor kissebb morgás jött fel a melkasából majd irni kezdett.
Mikor átvettem Edward gyöngybetűvel irt levelét elkezdtem magamban olvasni.


Csak tudd tudom hogy te és Ő holnap találkát beszéltetek meg. Az a marha még öröm táncot is járt nem messze töled.Mellesleg van okom féltékenynek lenni?


Ezen csak fujtatni tudtam.


Nem!Mert Jake csak egy igen közeli jó barát.Te pedig életem szerelme vagy.És örökké veled akarok maradni.Még annál tovább is.Szeretlek!


Átadtam neki és egy kicsit később két hideg kézt éreztem körbetekeredni a derekam körül.
-Szeretlek!-suttogta édesen a fülembe.
-Csak egy baráti piknik!-motyogtam kábán.Édes illata elkábitott.És most ezerszer jobban mint Jake ilata.
-Csak baráti piknik....-suttogta vissza.Lágyan érintette ajkával az enyémet.De elis engedett mert rá 1 másodpercre már bent volt a tanár.


A nap hamar eltelt és bekel valjam nem tetszet mert ez azt jelenti hogy Edward percről percre elöbb megy vadászni. Tudom tisztában vagyok azzal hogy nincs három nap és az övé lehetek.Ez a gondolat nyugtatott.A holnapi napot csak kibirom mert Jakel leszek.De milesz velem holnap után?
De nem csak ez az egy gondom volt.Holnap hogy szökök el?Mármint Edward engedélyt adott.Ha lehet igy fogalmazni de mi lesz a sulival?Kész káosz az egész.
Most épp az ágyamban feküdtem Edward védelmező kezei közt.
-Bella!-szólt Edward édes hangon.
-Humm.
-1 óra mulva indulnom kell.
-Mi?-kérdeztem.Egyből feleszméltem és az órára néztem.Este fél hat volt és már ilyenkor fekete volt kint.-Igy elment az idő?
-Amikor benned gyögyőrködök mindig elmegy az idő!-suttogta.
-Ezt én is mondhatnám.-suttogtam.Visszafeküdtem mellé és ajkaink egyre közelebb értek egymáshoz.Egy lágy mozdulattal csókolt meg. A forró bizsergés elárasztotta a fejem.Olyat éreztem amit csak három nap mulva kéne éreztem.
-Őritő vagy!-suttogta rekedten.
-Akkor ne menj!-mondtam.-Miért ne lehetne ma?
-Jaj Bella...-morogta és egyből felált mellölem.
Mint két mérgelödö ösztökér néztünk egymás szemébe.
-Holnap után estére várlak!Nem késsőb!-morogtam.
Erre elnevette magát.
-Mi az?-kérdezem fehuzott szemöldökkel.
-Semmi!-mondta.Megfogta a kezem és felrántott gyengéden.-Annyira hiányozni fogsz Bella.
-Te is nekem!-suttogtam.-Megvárod még elalszok?
-Meg!-suttogta és ajkai ismét az enyémre tapadtak.Felemelt és az ágyra rekot ugy hogy ajkaink még egymásén voltak.Gyengéden petakart és átölelt.-Szeretlek!
-Szeretlek Edward...-suttogtam félálomban.Edward teljesen elbodit.


Másnap reggel egyedül ébredtem.Körülöttem sok kék rozsával.
Elmosolyodtam.
Edward mindig hagy maga után valamit.Vagy levelet vagy roszát. De magát miért nem tudja?Most van másodszor hogy nélküle kelek fel.És ez igen is zavar.
Felkeltem és elkészülödtem.Gondolom Jake ugysem fog gondoskodni a kajáról ezért majd én bepakolok némi ételt.Ha nem is magamnak Jake biztos koplalni fog.Rektam be egy kis pizzát amit tegnap este csináltam meg pont erre a célra.Szendvicseket és colát. És persze magamnak ásványvízet.Azzal szóktam kezdeni.Beraktam mindeszt a táskába és elindultam.Beülve a frugonba ismét 1 kék rozs a fogadott és egy kis cetli.Amin az ált:


Szerelmem!


Tud, hogy én elmentem vadászni de a szívemet veled hagytam. Mihelyt visszatéretem az lesz az első hogy elmegyek hozzád és teljesitem kivánságod.Holnap este találkozunk!Addigis érezd jó magad Jacobbal.Milliószor csókol:
Edward


A levél elolvasása után elmosolyodtam.Őrültem hogy Edward nem féltékenykedik.Bekell valjam semmi értelme.Hisz a szerelmem az ővé.Senki mássé.Ebben biztos lehet.Bár néha vagyunk Jakkel olan helyzetben ami férre érthető.Mint mondjuk tegnap.
Viszont az már nem tetszet hogy mostanában beszéd hellyet levélben mondjuk el az érzéseinket.Mivel ebből a levélből rájöttem hogy már nem féltékeny ami azt jelenti bizik bennem.És ez megint csak örömmel tölt el engemet.
Beinditottam a kocsit és elindultam.Seperc alatt a otvoltam.Csak most nem a suli parkolojában parkoltam le hanem bementem az erdőbe vele ameddig tudtam.Kiszáltam és szememmel pásztázni kezdtem a körülöttem lévő dolgokat.Majd kivettem a táskámat amiben a cuccok voltak.
Megriadtam amikor két forró kéztéreztem a derekam körül.Majd az a két kar az ölébe kapott.
-Jake!-nevettem fel.
-Szia a Bells!-mosolygott rám.-Ha nem jöttél volna 5 percen belül bevertem volna a barátod képét.
-Nah...-morogtam.Majd játékosan bele ütöttem a felsőtestébe.
-Na ,ne bánts.-mondta tettetet fájdalmas hangon.
-Hihetetlen hogy most van rajtad poló.-mosolyodtam rá.
-Hihetetlen hogy ilyen nagy a szád kicsi Bells!.mondta apáskodos hangon.-Mellesleg hoztál kaját?Én elfelejtettem!Csak lepedöt hoztam.-Na igen.Sejtettem.Én meg lepedöt felejtettem el hozni.
-Igen!-mondtam.

Vagy fél óráig csak gyalogoltunk.Ugy hogy én Jake kezében voltam. Ő vitt engem.a végén letelepedtünk egy szép helyre.De az a szép hely már La Push-hoz tartozott.Nagyon jól éreztem magam vele. Néha már Edwardról is megfeledkeztem.Jake elég vicces kedvében volt.Fő témája a szőke vámpír az az Rosali.Meg is kérdeztem honnan ismeri.Erre Ő :-Kérlek már teljesen kifosztottam a Port Angelesi boltokat.Ki ne ismerné?-Ezen csak nevetni tudtam semmi mást.Aztán komolyan megkérdeztem és az válaszolta hogy tavaly amikor még Edward itt volt a bálon kihalgatott egy pikáns beszélgetést.Hogy majdnem minden ruhát megvett a Port Angelesi butikokból és most új helyet keres.
Naplemente kor Jake egy kicsit átváltozott és én elkezdtem simogatni.Nagyon élvezte amikor a fule mögött simogattam.
-Jake!Hova mész?-kérdeztem amikor befutott a fák közé.
Nem kellet sok és emberi alakban jött ki.El kellet pirulnom mert ismét fél meztelen volt.Izmai olyan nagyon szépek voltak hogy még Emmet is megirigyelhette volna.
Oda jöttt hozzám és felsegitett.Mikor megcsapott az a jelegzetes Jake illat kicsit elkábultam.Jake ezt ki is használta mert mellére vont és átölelte a testem.Ahol forró böre érintette a testem ott biszergést éreztem.
-Bella...-suttogta rekedten.
Egy amolyan vágy suhant végig rajtam ami arra késztettet azzonal csókoljam meg Jaket.Ez a vágy megilyeztett.Szorosan bujtam hozzá.Testünk szinte összeolvadt.
Csak egy baráti piknik.-gondoltam magamba.Ekkor megjelent elöttem Edward fájdalmas torz arca és büntudatom támadt.
-Bella...-suttogta Jake újra rekedten.
Egy kicsit elált tölem csak hogy a szemembe tudjon nézni.Testünk még mindig össze össze ért és a vágy csak egyre erősődőtt.
Edward!-gondoltam magamban.Ez nem az a vágy amit nála érzek de mégis vágy.
-Bella....-suttogta ismét.-Szeretlek!
Megtörtént az aminek nem kellet volna.És hozzá még elis pirultam ami Jaket biztositotta hogy most kell megcsókolnia mert ajkai közeledtek az enyémek felé.És én nem huzodtam el.Ami ebben a helyzettben igen fura volt.
Ajkai igen lágyan érintették az enyémet.Majd hirtalen Jake utánuk kapot.Nem akartam megbántani de viszonozni sem.....


Rem tetszett!

MEGJEGYZÉST!

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

áhh ne csináld nehogymá Jacob győzzön, ha vele hozod össze én eskü nem bírom tovább olvasni, neki majd Nessivel kell lennie vagy te őt kihagyod? amúgy jó lett csak a csókot utáltam a végén
a kis cetlis levelezés vicces volt féltékeny Edy
pusz dézi