Ennyien vagytok most...

Chat

Team Edy

2010. május 4., kedd

1.fejezet Port Angeles

Sziasztok!Itt az 1.fejezet!Még nincs bétám, de eddig úgy néz ki hogy Chinty lesz.Kérem akit érdekel az jelentkezzen!Előre kösz és jó olvasást!

1.fejezet Port Angeles

-Szeretlek!-suttogta édesen a fülembe.Még egyszer hátra néztem Jake után.Hihetetlen gyorsan tünt el. De ezzel most nem igazán foglakoztam .Hisz az Ő hibája hogy Charli rájött hogy motoriztam. És ezt csak azért hogy Edwardtól távol tartson.
-Én is szeretlek!-suttogtam vissza.Épp ekkor értünk ki az erdőból.Charli feje olyan lila volt hogy azt hittem mindjárt megfullad.Talán már annak határán volt. Tekintete a derekamra tévedt ahol épp Edward jéghideg karja volt.Persze a hideghelyett forroságot éreztem.
-BELLA AZONAL GYERE BE A HÁZBA!-orditott rám.Egy kicsit meginoktam.Charli soha de soha nem ordibált velem.Inkább csak hangosan rám szólt.Fel néztem Edwardra és Ő egy féloldalas mosolyt küldött válaszul.Közelebb hajol és lányan érintette az ajkamat az ajkával.
-BELLA!-orditott még egy nagyott Charli.Nagy nehez elváltam Edward ajkaitól.Megölelt és azt suttogta a fülembe Fent leszek. Egyből egy szívból jővő mosolyt küldtem felé.Elengedte a derekem és hátrált két lépést a kocsija felé.Tekintetét nem vette le rólam.
-Viszlát Charli.-köszönt tisztelet tudoan Edward.Charlitól csak hörögés jutott.Majd Edward beszált a kokcsiba, beinditotta a motort és elhuzott.Én meg csak néztem utána.Haza viszi a kocsit és utána visszafut?-kérdezem magamtól.Nem az hogy nem bizok benne.Csak most egy kicsit nehezen megy. Viszont abban biztos vagyok hogy ma nem tudok aludni.Mert ha melletem van....egyszerűen nem megy.Elindultam a bejárati ajto felé de Charli már bent volt.Akkor elöször fejmosás, másodszor emelet.Hogy Edwarddal lehessek.Amikor beléptem egy olyan morgást halottam hogy Gyere be a konyhába .Nem szívesen de tettem amit kér.Habár egy kicsit télleg beparáztam.A konyhába érve most egy nyugodt Charlival találtam szemben magam.
-Elöször sziklaugrás,azután motorozás?-kérdezi.Elöször azt akartam mondtani hogy elöször motorozás azután sziklaugrás.De igy sem fest túl rozsásan a helyzet.Inkább csöndben maradod. Kurtán bolintok.Charli arca ismét átmegy lilába.Egy kicsit félelmetesen néz ki.
-Mond,nem bütelek már meg elékszer?-kérdezi idegesen.-Ez mind azután kezdödött hogy az az idióta Cullen fiú elment.-idióta cullen fiú.Lealacsonyitja?Ha tudná miért ment el... most nem igy gondolna rá.Jacobtól sem türöm hogy ocsmárólja Edwardot.És az apámnak se.Persze Ő csak lekicsinyitette, lealacsonyitotta.De nem szólók vissza.Melesleg Edward több mint 100 éves.Charli nem is beszélhetne igy egy öreg vámpírral.
Magamban elmosolyodtam.
-Remélem most hogy megjött....nem csinálsz többet hajmeresztő dolgokat.-motyogta nyugodtan. Lehet hogy most Ő is boldog?Vagy csak örül hogy nem hal majd zokogni északánként.
-Sajnálom!-motyogtam.-Jake és én soha többet nem motorozunk.-ami lehet hogy igaz is.Mert hogy Jake kerülni fog az is biztos.De legalább Edward melletem lesz.
-Szóval Jake is...-morogta apa.
-Jaj apa!-mordultam rá.Végülis az már egy cseppet sem érdekel hogy Charli el-e mondja Billynek hogy Jake motorozik.Ugysem tud semmit csinálni.De azért kölcsön kenyér visszajár Jake.
-Őrök idökig tartó szobafogság!-mondta.Na erre vártam.Most már akkor megyek is.Megfordultam hogy távozzak de apa a csuklomnál fogva forditott maga felé.-Még valami.Edwarddal sehova!-morogta.-De Alicevel bárhova.-na remek.-És most egy darabig Jake sem!-amugy sem mentem volna. Vagy ha mentem volna Jake páros lábbal rugodt volna ki.-Senki!Csak Alice!-még szerncs hogy Alicet egyire szereti.Majd ha Edwardal akorok lenni akkor Alice segit.
-Rendben apa!-mondtam kicsit durcásan.-De azért Edward átjöhet...nem?-tettem hozzá arc láttán.
-De....igen!-morogta.-Csak itt!És nem mehettek együt sehova.-ez az!Sehova!-És a szobádba se nagyon.-na itt bujik ki az egér a zsákból.
-Apa....kérlek!-suttogtam zavartan.-Csak ne most!-kérleltem.Hisz már biztos hogy Edward is itt van.Jelen esetben a szobámba.És ha elöjönne a Sex téma akkor nem csak az apám elött leszek 1 héten keresztül zavarba hanem Edward elött is.-Nem lehetne ezt máskor?-kértem még1-szer.-Nagyon fáradt vagyok!-mondtam és ásitottam egy nagyot.
-Rendben!-mondta Ő is zavartan.-Jó ét!-tette hozzá.
Közel hajoltam hozzá és egy puszit nyomtam az arcára.Ilyet nem mindig csináltam.De kellet ez a kis vita ahoz hogy rájöjjek arra hogy nagyon félt és fontos vagyok neki.Kellet ez a kis törödés.
Amikor elhajoltam láttam hogy az arca olyan vörös mit egy alma.Charli mindig ilyen.
-Jó ét apa.-mondtam.Majd megfordultam és felszaladtam az emeletre.Bementem a fürdöbe. Amikor régen Edward mindig itt volt tettem fére egy jó pizsit.Ami azota itt rostokolt.De ma használni fogom. Levetköztem majd megengedtem a vizet és alá áltam.A meleg víz nem hogy elálmositott volna ,inkább felébresztett.Ugy tizenöt percet voltam a víz alatt.Várakoztassuk meg Edwardot.
Elmosolyodtam.
Felőltöztem majd fogatmostam.Megfésüködtem és még egyszer fogatmostam.Tiszta ideg.De ezt csak Edwardért teszem.Megpersze magamért.
Kiléptem a fürdőszobából és egy Jó ét kiséretében megyitottam a szobámba.Még megsem mozdultam de már két hideg kéz tekeredett a derekam köré és huzott be a szobába.Neki döltem a melkasának és mélyen beszippantottam az illatát.Ő lehajolt és csókot lehelt az ajkamra.Egy pillanatig ott tartotta majd fejét a nyakamra helyeszte és mélyen beszivta az illatom.
-Direkt huztad el az időt?-vont kérdőre.Én ezen csak elmosolyodtam.Ezt neked Edward Cullen.
-Szeretlek....-suttogtam.
-Én is szeretlek kicsi Bellám!-suttogta vissza.Majd felemelt és az ágyba tett.Betakart,majd mellém feküdt.Átölelt ,és az altatomat dudolta.Olyan jó volt a közelsége.Érezni boditó illatát...Csókolni eperédes ajkait.Elsem hiszem hogy ujra együtt lehetünk.
Mély álomba merültem.Pedig amikor tudtam hogy Edward itt lesz velem egyész éjszaka,biztos voltam abban hogy nem tudok aludni.De az altato dal megtette a hatását.
Egy réten voltam.Nem is akármilyen réten.Ez Edward és az én közös rétünk volt.És akkor láttam közeledni Őt.Edward azzal a kacér mosolyával közeledett felém.Alig birtam elforditani a fejem, de kénytelen voltam mert Jake szólitott a nevemen.Ő is felém közeledett.Jake felvilantotta azt a barátságos arcát amit én annyira szeretek.De mégis elfordultam mer az én Romeómeom megfordult és elindult az erdő felé.Utána szólt és egyből rám emelte fájdalmas tekintetét. Vissza néztem Jakere Ő is fájdalmas tekintettel nézett rám.Ha nem megyek oda megyek Edwardhoz Jaket bántom meg.De ha Jakehez megyek oda akkor az én Romeómat bántom meg.Ezt nem. Azt suttogtam hogy Edward szeretlek és lindultam felé.Akár meggyire szeretem Jaket.Edwardot máshogy szeretem és Őt semmi kép nem akarom megbántani.Az ölébe vetettem magam és Jakere se néztem.Élveztem a pillanatot.Méz édes illata elboditott.Körülöttünk megszünt miden.Csak Ő és én. Senki más.Lehajolt ém meg lábujhegyre álva érintettem eperédes ajkait.Belemarkaoltam kocos bronz hajába és magam felé kezdtem huzni.Ő pedig a derekamnál fogva huzott közelebb magához. Soha de soha ne legyen vége ennek a pillanatnak.Ez a kivánság nem teljesülhet.
Ekkor hirtelen pattantak ki a szemeim.Amit az álomban éreztem az most mid valoságg. Edward haját birigálom.Ő a derekamat fogja.És az ajkunk összeolvadt.Hirtelen váltunk szét.
Kinyitotta szemeit és rámvillantotta édes féloldalas mosolyát.
-Mit álmondál?-kérdezte kacéran.Vajon mit álmodhattam ha az ajkain ébredtem.
Elvörösödtem.
-Legalább jót álmodtál Édesem?-kérdezte.Ez a megszólitás megperzselte a bensömet.Én csak aprót bolitottam.Persze ez a része jó volt de az ahogy elötte Ő és Jake néztek rám...az nekem is fájt.
-Hétvége....-kezdte.-Ugy gondoltam elmehetnénk Port Angelesbe.-arcom láttán hozzá tette.-Alicevel bevásárólsz!-elmosolyodtam.Nem is Ő lenne ha nem halgatozott volna.
-Mikor is?-kérdeztem kihivoan.
-Ma!-mondta.-Tegnap Alicevel megbeszéltem.Tegnap az apád kijelentése után egyből ezt tettem.-mosolyodott el mindentudoan.
-Redben!-egyeztem bele.-Akkor Charli.
-Igen Alice 1 perc és itt van!-mondta.
-Honnan tudod?-kérdeztem.
-Már most halomm az izgatott gondolatait!-változott torzá Romeóm arca.
Hát igen Alice már csak Alice.A mi örök bugó Kis Aliceünk.
Felpattantam majd befáradtam a fürdő szobába és átöltöztem.Széen csinosan.Igy még nem igazán öltözködtem de Edwardért bármit.Persze Charli ugy tudja Alice.De mindegy.Egy szép világos kék poló hózzá egy fehér szoknyát.És egy sötét kék pulóver.A hajam kiengedve maradt .
Mire visszamentem a szóbába egy levér várt.
Szerelmem!
Alice nesokára ott van.Csak megbeszélem vele a dolgokat.A tervet.Ugy terveztem hogy a Forksi határig visz téged.Onnan meg jövők én.
A te Edwardod....
Elmosolyodtam.
Megfogtam a táskámat és lefutottam a lépcsőn.Charli a Tv-elött ült.Amikor megszólitottam enyből rám emelte tekintetét.Amikor észre vett elkerekedett a szeme.
-Apa...Alice nem sokára itt van.Bemegyünk Port Angelesbe.-mondtam kertelés nélkül.
-Rendben!De csak ha bejön és megesküszik hogy....-télleg csak ti mentek.Akarta mondani de egy szuros tekintettel elintéztem.-Jó..Jó...Menjetek.
-Köszönöm!-örvendeztem.
Ebben a pillanatban egy kocsi hangját halottam meg.
-Alice...-suttogtam.Apa felált és mellém lépet.Az ajtóhoz léptem és kinyitotta.Egy Bella kiséretében a nyakamba ugrot.Mindha tegnap nem találkoztunk volna a suliba.De azért én is jó szorosan magamhoz öleltem.Amikor elváltunk szemünk talákozott.Rámkacsintott majd végig nézett rajtam.
-Huh...Bella!-csodálkozott Alice.Véktére mindig eröltette hogy ilyen ruhákat vegyek fel.
-Alice!-szólitotta meg Charli kedvesen Alicet.
-Jaj Charli!-ölelte meg Alice Charlit.-Ha nem baj elrablom Bellát egy Port Angelesi bevásárlásra.
-Dehogy!-mondta Charli.-Érezétek jól magatokat!-majd egy jelentöségteljes pillantást lövelt rám.-Na menjünk!-mondta Alice.Én csak egyit mondta Szia apa.Alice beszált a kocsiba és beinditotta a gázt. Amikor beszáltam a kocsiba a motor görögött eggyet és elindultunk.
Még elsem hagytuk az ucát elkezdett beszélni.Főtéma Edward és Én voltam.Persze hálát adtam az égbek hogy hamar elértük a Forksi határt mégis féltem hogy Edward nem lesz ott.Ez egy olyan félelem hogy nem akarom mégegyszer elvesziteni Őt.De még a távolból is kiszurtam a szél fujta lobogó bronz haját.Az ut közepén ákt és éreztem tekintetét rajtam.Holott én még nem látom a szemét.Elmosolyodtam.
-Pontban 20:30-kor találkozunk itt a határnál!-mondta Alice.
Kérdön pillantottam rá.Hiszen van amikor 23:30-ra magyek haza.Charlit egy cseppet sem zavarja.Persze most büntetésben vagyok.De mondta volna az időt ha lett volna megszabva.
-Utána át jössz egy kicsit hozzánk!-mondta.-Majd lehet hogy ott is alszol!-mosolyodott el.-Megbeszélem Charlival.De meglátjuk!
-Rendben!-motyogtam kábultan amikor mgpillantottam az én egy személyes adonisomat.Egy jete rövidujju poloban volt.Sötét farmerben.És azzal az öritő féloldalas mosolyával nézett engem.Alice kerékcsokorgatva állt meg.Edward elindult felénk.Már a járása is teljesen elvesziaz eszem.Egy pillanatra eltünt és a pásik pillanatra már melletem ült az ülésen.Alice Eltünt se köszönés se semmi.
Rá néztem szerelmemre akki beinditottam a motort és elindult.De szemét le sem vette rólam.Majd szeme tovább kalandozott ,egész testemet.Majd kikerekedett ,vággyalteli szemmekell nézett
-Győnyörű vagy!-suttogta romantikusan.Elvörösödtem mint egy vadalma.
-Köszönöm!-feleltem zavartan.-Szeretlek!
Elmosolyodott.
-Én is szerelmem!-mondta.-Teljes szívből Édesem.-ez a megszolitás annyira tetszet.
Közelebb hajolt és megcsókolt.Persze ugy hogy ment az auto.De ugyérzem hogy már megbizok benne annyira hogy ne pánikoljak.

Hát ez volt az 1.fejezet .

MEGJEGYZÉST!

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia!
Nagyon tetszik a történeted!Az első fejezet csúcs szuper lett!
Puszika egy csöndes olvasod...

Erika írta...

Szia!Köszönöm szépem!